Aanmaning van VodafoneZiggo ontvangen?

snel-contact-via-whatsapp

U heeft een bericht van Ultimoo Incasso ontvangen omdat er op dit moment nog een bedrag open staat bij onze opdrachtgever Eneco. Eneco heeft Ultimoo Incasso gevraagd om het openstaande bedrag alsnog bij u te incasseren.

Ultimoo Incasso komt graag met u in contact om samen tot een oplossing te komen. Hieronder treft u een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij of wilt u toch liever contact met ons opnemen dan kunt u ons via de chatfunctie, whatsapp, e-mail of telefonisch bereiken.

Veelgestelde vragen
Op welke rekening moet ik de betaling doen?

Wilt u de openstaande vordering inlossen dan kunt u uw betalingen overmaken op rekeningnummer NL 87 INGB 0670491942 t.n.v. Stichting opdrachtgeversgelden Ultimoo Incasso te Woerden. Vergeet niet als omschrijving uw dossiernummer te vermelden.

Wat gebeurt er als ik een openstaande rekening niet betaal?

Als u een aanmaning van Ultimoo ontvangt, stellen wij u in de gelegenheid om direct te betalen of om contact met ons op te nemen. Als u uw betaalachterstand niet tijdig voldoet en geen contact met ons opneemt, kunnen wij uw dossier overdragen aan een deurwaarder. De eventuele kosten die hierbij gemaakt worden komen voor uw rekening. Daarom raden wij u aan om altijd contact met ons op te nemen. Ook als u uw betaalachterstand niet (direct) kunt betalen.

Ik heb al betaald. Wat nu?

Als u de vordering van VodafoneZiggo al betaald hebt, heeft VodafoneZiggo de betaling wellicht niet goed kunnen verwerken of hebben uw betaling en onze communicatie elkaar gekruist.

Om uw betaling bij VodafoneZiggo te kunnen verifiëren hebben wij bepaalde informatie van u nodig. Deze kunt u aan ons doorgeven door het formulier onderaan deze pagina in te vullen of via de online chat bovenaan deze pagina via de optie Ik heb al betaald.

Kan ik een betalingsregeling treffen?

Lukt het niet om de openstaande vordering in een keer te betalen? Dan is het in veel gevallen mogelijk om een betalingsregeling te treffen.

Let op! Hoe sneller u de openstaande vordering betaalt, hoe minder rente u betaalt. Indien u al vaker een betalingsregeling heeft gehad, betaalafspraken niet bent nagekomen of er sprake is van een gerechtelijke procedure, dan kan het zijn dat we geen regeling meer met u mogen treffen. Een betalingsregeling kunt u eenvoudig aanvragen via de online chat of Whatsapp.

Ik kan (nu) niet betalen, wat nu?

Lukt het niet om het openstaande bedrag binnen de door ons gestelde termijn te betalen? Dan is het in veel gevallen mogelijk om uitstel te krijgen. Via de online chat of Whatsapp kunt u direct uitstel van betaling aanvragen.

Indien u al vaker om uitstel heeft gevraagd of eerdere regelingen niet bent nagekomen, kan het zijn dat u geen verder uitstel wordt verleend. Neem dan alsnog contact met ons op zodat we een oplossing kunnen vinden.

Ik ben het niet eens met de vordering, wat nu?

Als u het niet eens bent met de openstaande vordering neem dan z.s.m. contact met ons op. Stuur een e-mail naar incasso@ultimoo.nl. Vermeld in de onderwerpregel uw dossiernummer en geef in duidelijk aan waar u het niet mee eens bent. Voeg zoveel mogelijk bewijsstukken toe om uw standpunt te onderbouwen.

Zodra wij uw mail hebben ontvangen zullen wij deze indien nodig bespreken met Vodafone Ziggo. Zodra wij een reactie hebben ontvangen zullen wij u weer per e-mail van een reactie voorzien. Let op, dit kan enkele dagen duren voordat u van ons een reactie krijgt.

Hoe weet ik dat een aanmaning van Ultimoo echt is?

Heeft u een aanmaning ontvangen en vraagt u zich af of deze echt van Ultimoo Incasso afkomstig is? Dan is het raadzaam om contact op te nemen met een van onze medewerkers. In uw aanmaning staat als het goed is een dossiernummer vermeld. Aan de hand van dit dossiernummer kunnen wij checken of deze echt afkomstig is van een van onze opdrachtgevers.

Ik heb meerdere schulden, wat nu?

Heeft u meerdere schulden en komt u er zelf niet meer uit? Stuur ons dan een mail via incasso@ultimoo.nl. Vermeld in de onderwerpregel uw dossiernummer en leg uw situatie uit. Wij zullen uw situatie beoordelen, indien noodzakelijk contact opnemen en eventueel doorverwijzen naar lokale hulpinstanties bij u in de buurt.

Als u toch liever zelf hulp zoekt, dan kunt u volledig anoniem bellen met Geldfit via 0800-8115. Geldfit is de plek voor tips en informatie over geld. Ze geven u advies of brengen u in contact met professionele hulpinstanties bij geldproblemen. Zie voor meer informatie geldfit.nl.

Let op! Contact opnemen met Geldfit ontslaat u niet van uw betalingsverplichting. Neem daarom ook contact met ons op! als u contact hebt opgenomen met Geldfit. Zo zijn wij ook op de hoogte en kunnen we passende acties ondernemen. 

Ik heb al betaald (VodafoneZiggo)

1. Uw dossier

2. Uw betaalgegevens

Wat gaat er nu gebeuren?
Als u de gegevens van uw betaling (compleet) met ons gedeeld hebt zullen wij deze verifiëren bij VodafoneZiggo. Als alles in orde is zullen wij uw dossier direct sluiten.