Klachten

Klachten

Heeft u een klacht over onze dienstverlening?

Ik wil een klacht indienen...

 

Wat vervelend dat u een klacht heeft over de dienstverlening van Ultimoo. Wij willen uw klacht graag onderzoeken. Daarom vragen wij u onderstaand formulier in te vullen.

Heeft u een klacht over Ultimoo?

Vul het formulier in om uw klacht toe te lichten.

Wat gebeurt er met mijn klacht?

Bekijk hieronder wat er gebeurt na het indienen van uw klacht.

ontvangstbevestiging

Na het insturen van uw klacht krijgt u binnen 48 uur een ontvangstbevestiging.

onderzoeken

Ultimoo onderzoekt uw klacht door uw dossier te bestuderen en (indien nodig) de opdrachtgever of eigen medewerkers te spreken. 

binnen-15-dagen-reactie

Binnen 15 dagen sturen wij een inhoudelijke reactie op uw klacht.

Wat als ik niet tevreden ben met de afhandeling van de klacht?

Als u na beantwoording door Ultimoo niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht, dan kunt u zich wenden tot de Nederlandse Vereniging van Incasso-ondernemingen of het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Wij raden u aan eerst bij hen te checken of zij uw klacht in behandeling kunnen nemen.

Naar Klachteninstituut Kifid

keurmerk-groot