Ik wil een klacht indienen...
Wat vervelend dat u een klacht heeft over de dienstverlening van Ultimoo. Wij willen uw klacht graag onderzoeken. Daarom vragen wij u onderstaand formulier in te vullen.
Heeft u een klacht over Ultimoo?
Wat gebeurt er met mijn klacht?
Bekijk hieronder wat er gebeurt na het indienen van uw klacht.
Na het insturen van uw klacht krijgt u binnen 48 uur een ontvangstbevestiging.
Ultimoo onderzoekt uw klacht door uw dossier te bestuderen en (indien nodig) de opdrachtgever of eigen medewerkers te spreken.
Binnen 15 dagen sturen wij een inhoudelijke reactie op uw klacht.
Wat als ik niet tevreden ben met de afhandeling van de klacht?
Als u na beantwoording door Ultimoo niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht, dan kunt u zich wenden tot de Nederlandse Vereniging van Incasso-ondernemingen of het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Wij raden u aan eerst bij hen te checken of zij uw klacht in behandeling kunnen nemen.