
Klachten
Heeft u een negatieve ervaring met onze dienstverlening?
Wat vervelend dat u een klacht heeft over de dienstverlening van Ultimoo.
Wij willen uw klacht graag onderzoeken. Daarom vragen wij u onderstaand formulier in te vullen.
Let op! Als u een klacht wil indienen tegen Ultimoo moet het gaan om een verkeerde behandeling tijdens het incassoproces. Inhoudelijke klachten over de factuur zelf worden niet in behandeling genomen en moet u bespreken met uw behandelaar.
Wat gebeurt er met mijn klacht?
Allereerst gaat Ultimoo uw klacht (intern) onderzoeken. U krijgt een terugkoppeling van dit onderzoek binnen 15 dagen.
Wat als ik niet tevreden ben met de afhandeling van mijn klacht?
Als u na beantwoording door Ultimoo niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht, dan kunt u zich wenden tot de Nederlandse Vereniging van Incasso-ondernemingen of het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Wij raden u aan eerst bij hen te checken of zij uw klacht in behandeling kunnen nemen.